Waar kan ik Eku bier kopen?

Mijn zwager verzameld bierglazen, nu heb ik een Eku-glas gevonden, dus nu alleen het biertje dat er in hoort nog. Dit blijkt toch lastiger dan verwacht. Het liefste in omgeving Helmond/Eindh

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken

Antwoorden (1)

Bert' s Bierhuis in Utrecht heeft het vast wel (80 km van Eindhoven). Dichterbij: Nettetal bij Venlo over de grens (65 km van Eindhoven). Het is een vrij bekend Duits bier dus de Duitse Getraenke-Handlung zal dit vaak wel hebben. Tip: als je met die zoekterm in Duitsland zoekt kun je soms zien welk assortiment ze hebben. Of je stuurt ze een mailtje.
Een echt grote bierspeciaalzaak in Eindhoven of Helmond zou ik niet weten dus ik vrees dat je iets verder van huis moet.