Ik drink elke dag 1-2 flesjes citroensap ,gemixt met water.Is dit gezond?

Zo ja of nee,waarom dan.Want het smaakt wel erg lekker.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Dit is niet gezond voor je tanden, wegsn het zure van de citroen.
Citroen bevat vitamine C, maar dat kun je ook uit andere dingen halen.
Ik weet niet waarom je dit drinkt, maar het helpt verder niet voor iets speciaals.

Toegevoegd na 32 seconden:
In de eerste zin moet het natuurlijk wegens zijn, mijn toetsenbord doet vreemd.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier zie je de voedingswaarde: http://nutritiondata.self.com/facts/fruits-and-fruit-juices/1938/2
Vooral vitamine C, en wat andere dingen.
Ritsuka
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Citroensap met water is niet zo erg zuur. Pure citroensap is al minder zuur dan cola. Maar inderdaad, ieder zuur is in een bepaalde mate slecht voor je tanden.