Wat is meer dorstlessend, Spa Rood of Spa Blauw?

9 jaar geleden
in: Dranken
2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Spa Blauw. Of beter kraanwater. Veel goedkoper, minstens even gezond en daarbovenop: veel beter voor het milieu.

Antwoorden (2)

Blauw. Dat slik je makkelijker weg dus drink je er makkelijker meer van zonder dat je maag of mond begint te pruttelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Blauw. Want in rood zitten bubbeltjes. Dan krijg je namelijk hetzelfde effect als je cola dringt, dat je boeren moet laten van de lucht die omhoog komt. Daarbij is zonder bubbeltjes ook beter voor je tanden. Kraanwater is nog beter en goedkoper dan spa blauw.