waar kan ik een blender kopen die weinig geluid maakt?

Ik ben op zoek naar een blender die niet zoveel geluid maakt. Hoe kan ik dat weten? Moet ik naar aantal watt kijken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
2.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet niet kijken maar HOREN!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat dat lastig te zeggen is, het geluidsniveau is mede afhankelijk van wat je blend. Wil je ijs crushen of bevroren fruit bijvoorbeeld, dan zal je blender meer geluid produceren dan wanneer je zachte dingen (bijv banaan) blend door een vloeistof. Wanneer je gaat selecteren op vermogen, houd er dan rekening mee dat een lager Watt ook inhoudt dat je blender minder dingen aankan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In principe zou je dan naar decibel moeten kijken.
Maar aangezien dat er niet bij staat is dat niet echt een optie. Je zou naar een winkel kunnen gaan en ze daar testen. Zoals de mediamarkt.
Ik weet dat ze daar staan aangesloten op stroom en dan kun je ze vergelijken met elkaar op gehoor.

Antwoorden (1)

Ik heb laatst een blender gekocht die erg weinig geluid maakt. Ik weet niet precies meer hoe die heet maar het is er een van Philips. Hij kan ook ijs crushen en dat wou ik er heel graag mee doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.kieskeurig.nl/blender/product/349279-philips-hr2084/prijzen#specificaties
Ik heb hem gevonden! Er kan ongeveer 1,5 liter in. Veel plezier ermee!