Mogen 13-jarige bier zonder alcohol drinken? (alcohol vrije bier)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de kassa kijken ze vaak een beetje wantrouwend, maar het mag wel :-)

Antwoorden (2)

Ja, ze mogen zelfs in huiselijke kring ook bier drinken MET alcohol, maar of dat verstandig is...?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Poet
9 jaar geleden
Ja de wet heeft het over alcohol en niet over bier
Ivana
9 jaar geleden
In de meeste alcoholvrije bieren zit nog een half procent alcohol. Mensen die bij de AA zitten mogen zelfs dat bier niet drinken.
Ja dat mag. Er zit GEEN alcohol in dus ...... Hier wordt je niet dronken van.