wie weet koffiecupsmachine die maakt 2 kopjes per keer?

Ik overweeg een simpele en niet te dure capsule koffiemachine kopen, bv delonghi. Echter vind ik alleen modelen die maken slechts 1 kopje per beurt. Bestaat er een type/ model/ merk waar is het wel mogelik 2 kopjes per keer maken, zoals bij pads apparaten?
Als die niet bestaat hoe snel is het om 2 kopjes achter elkaar maken? Blijft de reeds opgewarmde water heet zodat ik hoef alleen de capsulen vervangen? Of is er een ingebouwde bewaarruimte voor meerdere capsules? Mag ik verschillende merken capsules gebruiken bij bv delonghi of nespresso apparaat? Ik heb wel gelezen dat er zijn sommige merken waarin je kan ook andere (3rd party) capsules gebruiken. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Dranken

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet zijn die er niet. Mijn ouders hebben een Nespresso Pixie en nadat je daar 1 kopje hebt gezet, kan je gelijk de 2e cup erin doen en een 2e kopje zetten. Je hoeft dan niet te wachten totdat het apparaat eindelijk opnieuw is opgewarmt (zoals bij senseo)