is er een oplosbaar product voor verpakking wat drinkbaar is?

Ik ben opzoek naar een verpakkingsproduct voor in een drankje te doen wat direct oplost als het in contact komt met water.

het moet drinkbaar zijn en niet schadelijk voor het lichaam. een vergelijkbaar iets is een vaatwasser blokje.

bestaat dit? zo ja, hoe heet dit?!

Toegevoegd na 6 minuten:
Toevoeging: zoals medicijnen in pilvorm!

Toegevoegd na 15 minuten:
Het is de bedoeling dat het al oplost in het glas! het proces moet dus niet langer als 30 seconden duren.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Wateroplosbaar papier zal een goede kandidaat zijn, je zult wel even moeten nagaan of het samengaat met je product en voedselveiligheid
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nu is de vraag natuurlijk, zou dit gezond zijn om te drinken?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Top! hier had ik noooit opgekomen!