Wat kun je allemaal met een blender bereiden?

Ik heb net een blender gekocht en ben op zoek naar recepten waarin de blender een hoofdrol speelt.
Ik heb er al pesto mee bereid, ook soep en ook een lekkere vruchtensap. Wie helpt mij aan meer ideeën/recepten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Koken
3.9K

Antwoorden (10)

zie onderstaande link voor 6,935 recepten voor de blender. Veel plezier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoewel ik goed ben in Engels vind ik recepten in het Engels niet altijd fijn. Bovendien is niet alles voor een blender zie ik. Ook voor een food processor, die heb ik niet. Toch bedankt voor de link!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.internetkookboek.nl/recepten/keukenmachine/blender
mijn nieuwe hobby is tegenwoordig Smoothies maken.........HEEERLIJK!!! en gezond

(in het weekend scheutje pina colada erin, en je maakt je eigen cocktails)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je voor mij een recept?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jep: wat aardbeien (aantal op gevoel)
wat yoghurt
scheutje pina colada
1 schepje suiker
sla wat ijsblokjes stuk in een theedoek(tegen de rommel ;-) met een deegroller bijvoorbeeld gooi alles in de blender.(behalve de theedoek en deggroller;-)
, op de hoogste stand 30 seconden. en klaar is je frisse smoothie (zonder alcohol is ie heerlijk voorbij het ontbijt) variatie tip: gebruik ipv aarbeien, kiwi's. PROOST
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks! Met alcohol niet lekker voor ontbijt? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha Ons kent Ons..;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen nuttig antwoord, maar wel erg leuk! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand moet voor de entertainment zorgen. Dat hoort er ook een beetje bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het overigens niet erg vindt, ga ik het recept niet uitproberen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou ik ook niet doen. Lijkt me gevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn favoriete site, willitblend.com. Ook een iPhone Blend: http://www.youtube.com/watch?v=qg1ckCkm8YI&hl=nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"iSmoke", lol!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat kan toch niet goed zijn voor je blender? hahaha
Milkshakes met ijs(blokjes).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook groenten kun je lekker blenderen. als je een slechte groenteneter bent misschjen een alternatief om het toch naar binnen te krijgen. je kunt er aan toevoegen wat je wilt, wees creatief. je zal verbaasd staan van je eigen creaties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smoothies inderdaad, vruchten om een snelle vruchtenmoes te maken in de magnetron, diepvriesvruchten voor ijsbereiding, dressings.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alles wat pap of kruimel moet worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.internetkookboek.nl/recepten/keukenmachine/blender?Terms=keukenmachine%20blender&rpp=10&start=10&nofilter=
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij deze website zitten eenvoudige recepten.
Succes ermee !

http://www.stofzuigerzen.nl/koken/wat-een-blender-tips-om-weer-van-je-blender-te-leren-houden.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat heel lekker is is zelfgemaakte soep. Gewoon wat groenten aanbakken, eventueel wat builon maken (zonder is wel puurder), blender in met wat room en kruiden et voila.