Mozzarella kun je verwarmen, dan smelt het en dat worden dan allemaal van die lange draden.
Mozzarella kun je het beste grillen, dus je doet ergens mozzarella op en schuift het dan onder de gril.
Vergeet niet de kaas goed te kruiden met peper en zout of pesto want het heeft van zichzelf niet zo heel veel smaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is dat zelfs de bedoeling!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van een lekkere salade caprese, daarvoor gebruik je ook mozzarella maar dan niet verwarmd. Het is zeker niet de bedoeling van mozzarella om hem te verwarmen.
Of de mozzarella bakken in een koekepan in een korstje van ei en paneermeel, peper en zout... Mjummie! Op een bord serveren met plakjes roma tomaat en verse basilicum blaadjes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plakken van snijden, peper en zouten, door de bloem halen , door los geklopt ei halen , paneren en frituren tot
de plakken goud bruin zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij kan je mozzarella beter verwarmen dan stomen. Want als je gaat stomen. Dan worden ze meestal zo plat en zacht. Dan is dat niet zo lekker. liever verwarmen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwacht geen hartigheid van mozzarella. Die mag je er zelf aan toevoegen in de vorm van zout en peper. Wel een romige frisheid van verse zuivel, alsof je een plak verse melk met een stevige bite eet. En uitstekende smelteigenschappen! Op de klassieke Napoletaanse pizza vervuld mozzarella een absolute glansrol. Om mozzarella te bereiden is verwarmen de beste manier.