hoe smaken donuts uit een donutmaker?

ik zou graag een donutmaker/machine willen maar weet niet of ze lekker zijn.
ik houd erg veel van donuts uit een kraam of uit een winkel zoals de jumbo maar smaken die dan hetzelfde???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vers maken is veel leuker en duurt niet lang.
Als je op de link klik, dan zie je ingrediënten en een filmpje hoe je het moet maken, met uitleg. http://www.24kitchen.nl/recepten/donuts

Antwoorden (2)

Dat ligt er maar net aan hoe jij het beslag maakt, de wafels uit de winkel komen MEESTAL uit de fabriek dus als jij ze zelft maakt zullen ze waarschijnlijk lekkerder smaken, net als bij cake.

Toegevoegd na 54 seconden:
Ze zijn natuurlijk ook lekkerder omdat ze een stuk verser zijn als je ze zelf maakt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een donutmaker is meestal een soort wafelijzer in de vorm van donuts. Je bakt het beslag dan dus op een bakplaat, vergelijkbaar met wafels.

"Echte" donuts worden echter gefrituurd. Ze smaken daardoor echt anders dan die wafels in donutvorm.
bamibal