Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarmee champignons vervangen in kipperagout?

Mijn man en zoontje eten absoluut geen champignons, maar toch had ik graag kipperagout gemaakt met iets erbij, zodat het niet alleen vlees is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
11.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Fijngesneden prei is altijd erg lekker in ragout. Ik doe ook regelmatig lekker pittige rucula sla over mijn ragout. Voor een iets meer bourgondische ragout kun je de champignons ook vervangen door 3 kleuren paprika. Maar ook qourgette kan prima bij een kippenragout.
Mijn absolute favoriet is gorgonzola kaas er doorheen laten smelten maar de smaak hiervan is erg uitgesproken en vaak geen favoriet van kinderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kippenragout maak ik met prei, ui, paprika, champignons, soms winterpeen.
De champignons kan je er prima uit laten.
Misschien lust je wel andere paddenstoelen kan je die er door doen, zo'n bakje paddenstoelenmix bv.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ze lusten geen enkele soort champignons, mijn zoontje zit er op te kokhalsen en mijn man kan ze nog niet eens ruiken.
Maar heb al goede ideetjes gekregen :)
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Je man en zoontje hebben groot gelijk! Bij mij komt het gal ook al omhoog bij de geur van die dingen, daar kwam ik achter op de kerstmarkt in Duitsland.
Voeg kortgesneden witte of groene gaargekookte asperges toe aan de kippenragout, luxe en lekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding