Hoe ontdooi ik shoarma het snelste?

Het is namelijk nog helemaal bevroren en ik heb NU honger. Ik kan hier niet tegen ik wordt helemaal geprikkeld

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
19K

Antwoorden (4)

Ik ben geen kok, maar ik zou zeggen gooi het in de magnetron.

Toegevoegd na 4 minuten:
Of leg het op de verwarming.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb geen magentron
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb geen verwarming
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ha.Ha.Ha.Ha.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In een plastic zak in heet water liggen.
Even op een lage stand in de magnetron en dan gewoon in de koekenpan.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je geen magnetron hebt, zou ik het even in een koekenpan met deksel erop laten ontdooien (niet te hoog vuur) en daarna even lekker aanbakken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb geen magnedtron
Doe het in een bak die geen water doorlaat en zet de bak shoarma in koud water in een andere grote bak, of in de wasbak, dit is naar mijn weten de snelste manier van ontdooien. Bakjes vlees uit de supermarkt kunnen zo in een bak koud water worden gezet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt geen magnetron en geen verwarming, schrijf je. Dan is de enige oplossing het 'au bain Marie' te doen. Doe de shoaram in een hittebestendig schaaltje, plaats dat in een pan met een goede bodem heet water, en verwarm het geheel enige tijd.
Amadea