blijft een chocolademoussefiguur mooi in de koelkast?

ik wil een sneeuwpop van chocolademousse maken voor een kerstdinner, maar die wil ik voor het eten maken zodat ik die niet na het eten nog in elkaar hoef te zetten. Dus nu vroeg ik me af of dat figuur mooi blijft als die een paar uur in de koelkast staat en niet inzakt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Van witte chocolade?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
witte en bruine

Antwoorden (1)

Ik twijfel eraan of je chocolademousse figuur überhaupt in vorm zal blijven.
Chocolademousse volgend de regels van de kunst gemaakt is niet stevig genoeg om vorm te houden.