Voor de eerste maal zalm met plattekaas,een beetje munt,enkele druppeltjes citroensap en peper gemaakt. Lekker maar een beetje zuur,met wat zoeten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken

Antwoorden (1)

Het lijkt mij héérlijk worden als je er wat vloeibare honing door mengt.
Amadea
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Mijn idee! Maar honing lag wel erg voor de hand. En dan kost het nog meer dan een uur voordat iemand dat opschrijft...
Amadea
9 jaar geleden
Wil je iets minder voor de hand liggends: een paar dadels in heel kleine stukjes snijden (nadat je de pitten eruit gehaald hebt), of wat rozijnen die je eerst een poosje hebt laten wellen in heet water.