Kun je Roti invriezen?

Ik heb gisteren Roti gemaakt en hij is erg goed gelukt, al zeg ik het zelf. Het is alleen wel veel en ik wil een deel gaan invriezen. Ik vraag me alleen af of de aardappels na ontdooien niet te papperig worden. Het gaat dus om de Roti vulling van kip, aardappels en kouseband in currysaus en niet om de Rotiplaten zelf.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
19.3K

Antwoorden (2)

De aardappel zal een papje zijn als je het weer gaat opwarmen na het invriezen. Dus vanavond wat vrienden uitnodigen en lekker roti eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kun je gewoon invriezen. Ligt een beetje aan de aardappels die je hebt gebruikt of ze papperig worden na ontdooien. Bij vastkokende aardappels zal het wel meevallen.