waarom smaakt diepvries pizza altijd anders dan "echte" pizza

en de koelpizza ook wat mij betreft
ik durf te beweren dat ik blind de "echte" pizza van de pizzeria van die andere kan onderscheiden. Ik ben vast niet uniek dus ik denk dat er echt smaakverschil is. Waardoor komt dat?

amigo
13 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

ook word er tegenwoordig nepkaas gebruikt op diepvries pizza's wat er wel echt uitziet maar nauwelijks smaak heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Pizza van een pizzeria is vers bereid!Verse toppings verse bodem en alles vers.

Pizza uit de diepvries of koeling is geproduceerd om lang goed te blijven en wordt machinaal gemaakt.

En het smaakverschil is heel duidelijk, zo ook de kwaliteit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is alleen maar de versheid. Je pizza van de pizzeria wordt gemaakt van verse ingredienten, en een diepvriespizza kan wel 3 weken voor dat je 'm eet, klaargemaakt zijn. Door het koelen en vriezen valt het kwaliteitsverschil best mee, maar je zult het altijd blijven proeven.

Hetzelfde geldt voor een satehtje of loempia vers van de chinees, of een harinkje van de kar. Hoe langer de tijd tussen klaarmaken en nuttigen, hoe meer de kwaliteit achteruit gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik leuk de diepvriespizza's tegenwoordig wat op. Extra champignons, extra paprika, extra hamreepjes of kipreepjes, extra ananas, afhankelijk van de basispizza en een beetje extra pizzakaas. Zo zijn ze nog lekkerder dan van de pizzakoerier.
jc54
13 jaar geleden
van een pizzeria zijn ze vers en een van een vries pizza is hetnet niet oud