Dat verschilt heel erg. In de zomer is het rond de 15 graden, en in de winter ongeveer 8 a 9 graden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(13 graden is ook ongeveer de constante bodem temperatuur op een aantal meter diep, waar het seizoen dus geen invloed meer op heeft.
Het water uit uw kraan heeft een temperatuur van ongeveer 10 tot 15 graden Celsius.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus als je de kraan even laat lopen ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De temperatuur van een leiding onder de grond zal overeenkomen met de gemiddelde jaartemperatuur gemeten in de Bilt en dat is ongeveer 10,5 graden.