een lekker licht ontbijt ?

ik ga zo ontbijten maar heb echt geen idee wat ik moet eten want heb geen honger. Maar ik wil wat eten anders krijg ik op school heel veel honger

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (9)

wat fruit. is lekker licht en ook erg gezond.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Puur fruit levert vitaminen, vocht en voor een poosje wat energie. Lekker ook!
Yoghurt met cornflakes of muesli!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lekkere sesamcracker met kaas en een glas jus d'orange
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"+"
je was me net voor wilde het zelfde zeggen
mmm lekker
Kimath
13 jaar geleden
Lekker :)
yoghurt met verse fruit stukjes lekkere thee en een cracker met kaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak lekker brinta je kunt het zo dun of dik maken als je zelf wilt en het is snel klaar een soepkom vullen met melk 1½ in de magnetron beetje brinta erbij eventueel suiker en eet smakelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee geroosterde boterhammen met een beetje roomboter, kaas of jam en verse sinasappelsap...hmmm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem, net als ik, een wasa light cracker (of 2) en doe er op wat je erg lekker vind (zoet, hartig, net wat je wilt). Ik doe dit dagelijks met likkepot en zalm-dille salade.
Weinig Kcal, voedend en lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Wat is likkepot?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
smeerleverworst met extra kruiden en fijngesnipperde uitjes. Erg lekker. Verkrijgbaar bij de betere supermarkt (AH, C1000, Super de Boer). Ik hoop dat je t een keer probeert, is erg lekker nl... En zo ja, laat eens weten wat je er van vind? Gr Sandra)
Ik heb wat energie nodig om de dag mee te beginnen, dus ik maak een smakelijke bak havermoutpap met (soja)melk en wat rozijnen of een scheut honing.
Even 2 minuten in de magnetron, 2 minuten laten staan en het is heerlijk zacht van structuur.

Voor de vrije dagen (als ik niet zoveel energie nodig heb) maak ik een grote bak met stukken fruit. De pure smaak doet een mens goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Honger is een groot woord dat bestaat in Nederland niet. Maar als je naar jouw lichaam luisterd dan krijg je echt wel trek in iets. Dat kan best een uurtje later zijn, helaas ben je dan misschien aan het werk of zo.
Maak van te voren iets lekkers klaar en stop dat zo practisch mogelijk in e.o.a. verpakking en eet als je trek hebt, er is altijd wel een mogelijkheid.
Heus je leeft geen dag korter hierdoor.
Je kunt natuurlijk ook een uur eerder opstaan en gaan joggen, maar ja dat is ook zo,n gedoe.