Patat met een stuk quiche er naast? Dat klinkt helemaal niet verkeerd. Als je een quiche met voldoende voedingswaarde neemt lijkt het me een heel goed idee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja hoor dat kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles kan natuurlijk, maar is het smakelijk en verantwoord? Nee! Beide gerechten zijn calorierijk. Er zitten vooral veel vetten in. Om een gezonde maaltijd te krijgen moet je die niet combineren. Eén van beide kiezen, en dan een frisse salade erbij nemen.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens :)
+1
Kimath
12 jaar geleden
Beste keuze ja :)
Amadea
12 jaar geleden
Maar een hamburger is een vleesgerecht, in tegenstelling tot een quiche. Dat kan je niet met elkaar vergelijken. Quiche en patat zijn beide vette koolhydraatgerechten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een quiche kan ook vlees bevatten hoor! Zou ik trouwens ook zeker doen ;-)
Alles kan! als je het zelf maar lekker vind,en er tegen kunt en vooral niet misselijk of ziek word! dus als jij het aan kan dan kan alles!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Alles kan, melkkan, koffiekan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eens, als eet je quiche met slagroom, mag je helemaal zelf weten. ( + )
Ik vind het geen combinatie, maar als jij het lekker vindt, waarom dan niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Quiches worden van bladerdeeg of zanddeeg gemaakt en kunnen gevuld worden met om het even welke combinatie van groenten, vlees of vis. De basis is eieren gemengd met room of melk.
Een quiche is een volledige maaltijd, met een groene salade als de perfecte aanvulling.
Frieten zijn dan eigenlijk overbodig.