Hoe heten die fruitsnoepjes in allerlei kleuren die een witte, zachte achterkant hebben (smaakt een beetje naar slagroom)?

Heel stom, maar ik kom gewoon niet op de naam en kan het al googelend ook niet vinden..
Thanks!

Toegevoegd na 48 minuten:
Ze zien er zo uit als die op het plaatje bij het antwoord hieronder. Maar ik kan zelf geen plaatje vinden omdat ik niet weet hoe ze heten ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Voetjes misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel wel dit soort snoepjes, maar dan de algemene naam!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken het alleen als gumvoetjes of gumsnoepjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt wel een goed plaatje gevonden, dus een plusje ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel! En ik denk nog even verder. Bedoel je misschien kikkertjes? Die hebben ook zo'n onderkant, waren eerst alleen maar groen maar later kwamen er ook meerdere kleuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die hebben ook zo'n witte onderkant idd.
Maar ik bedoel meer een algemene naam, zoals 'winegums' (maar die zijn het dus niet)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begin nu ook nieuwsgierig te worden. Ik ga nog (even) zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk nu toch dat ze niet echt een specifieke naam hebben.. maar je krijgt het beste antwoord voor de moeite ;)

Andere antwoorden (4)

...winegums
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Dat smaakt toch niet naar slagroom?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, ik vind van wel ( een beetje in de verte..) maar geef toe dat ik een slechte smaak heb hoor
Yoghurt gums
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schuimsnoepjes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soft gums? Ze zijn er trouwens ook van Autodrop, in een botsautovorm.