Ja hoor, dat kan heel goed. In de supermarkt is dat ook te vindn in de diepvries.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor. Het is alleen berucht bij het her opwarmen in verband met nitraat wat zich omzet bij warmte naar nitriet, maar dat valt ook wel weer mee. Beetje opgeblazen zegmaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat nitrietverhaal blijkt erg mee te vallen, vroeger werd geadviseerd eenmaal verwarmde spinaze nooit opnieuw op te warmen, maar dat standpunt is inmiddels overboord gegooid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je naam en taal gebruik zegt veel over je denkniveau en als je het dan nog niet met me eens bent moet je maar nog eens een keer me reactie lezen. Ja, nitraat zit in spinazie en in nog veel meer groente, maar in spinazie in grotere hoeveelheid. Vervolgens zeg ik zelf dat dit met opwarmen een nogal opgeblazen verhaal is en het niet echt veel uitmaakt of je het nou invriest of heropwarmt, dus vraag me nu echt sterk af wie hier nou de mongool is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op wie reageer je nu?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de reactie van kutkind die verwijderd is ;)
Nu die weg is lijkt het inderdaad dat ik dit tegen jouw zeg wat best grappig is om te zien van uit mij perspectief, maar zeker niet zo bedoeld is. Peace.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik dacht al zoiets, daarom maar even gevraagd :-)
Even blancheren, snel af laten afkoelen en invriezen maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals ik al zei. opgeblazen verhaal ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat het nitrietverhaal betreft zei je dat al ja, daarom ook een plusje van mij bij jouw antwoord. Ik leg ook uit HOE je het kunt doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Was meer een vriendelijk teasend gebaar voor je de reactie misplaatste die ik tegen kutkind had opgeschreven wat dus desondanks ook bijna gebeurde, maar gelukkig jij eerst vraagt hoe en wat, ipv gelijk begint te schelden zoals dat kutkind ;)