Als je weet dat je de pannekoeken gaat invriezen, voeg dan aan 1 liter beslag, 50 gr. gesmolten boter toe en roer dit er goed doorheen.
Bak de pannekoeken niet te bruin en krokant. En goed luchtdicht inpakken en invriezen.
Als je ze wilt gebruiken, NIET in de magnetron ontdooien, of opwarmen want dan worden ze droog en taai.
Even in een hete koekenpan opbakken en ze zijn als nieuw!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, maar wordt er niet lekkerder op na het ontdooien..worden vochtig dus moeten dan lang in de magnetron of oven.. en of je dat lust?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat kan prima... En daarna ontdooien gaat ook goed... Maar of eten ook goed gaat daarna is dan weer persoonlijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor doe dit altijd maar maak ze daarna weer warm in de pan of half laag gas net als ze vers zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lukt perfect om pannenkoeken in te vriezen.
Stapeltje pannenkoeken met telkens tussen 2 koeken een laagje plasticfolie leggen.( dan het geheel in doos of plastic zak)
Handig in gebruik, kan je er nemen net zoveel je nodig hebt.
Voor gebruik even laten ontdooien en dan verwarmen in de koekenpan.