Drinken met weinig calorieën?

Is er behalve water, Crystal Clear en Cola Light nog meer drinken waarin weinig calorieën in zitten?

Met weinig bedoel ik sowieso onder de 10-20.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K
Ritsuka
12 jaar geleden
kijk ook of er niet teveel zoetstoffen in zitten, dat schijnt ook niet zo goed voor je te zijn.

Antwoorden (8)

Rivella Light
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bar le duc met citroen. Erg verfrissend en 0 kal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
taksi light heeft maar 11 calorieen per 100 ml. zou je niet zeggen want t is nog steeds mierzoet, maar t is wel wat op de verpakking staat

Toegevoegd na 1 week:
het is trouwens wel zo dat als je zoet drinken drinkt met weinig calorieën, je je lichaam de illusie van suikers geeft, en dat is ook niet goed voor je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar 100 ml is niets :P
In een zo'n pakje zit 250 ml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat gewoon op de verpakking hoeveel er in zit per 100 ml. dan is 11 per 100 ml niet zo veel, in vergelijking tot bijv 57 per 100 ml bij melk of 45 bij appelsap
opkikker bouillonsoepjes, 5 kcal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
spa fruit apple. 8 kcal per 100 ml
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thee koffie, zonder melk en suiker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt Ranja maken, en dan bedoel ik niet 1/7 ranja en 6/7 water maar heeeeeeeeeeel licht zodat de Ranja amper kleur heeft en het niet meer alleen naar water smaakt maar heel subtiel een smaakje heeft. (geen idee hoeveel calorieën?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vindt Lemon Fanta Zero lekker,
dat is maar 5 calorieën per glas, en echt goed voor de dorst.
En Spa Citroen light met Cactus.
Die is ook lekker.
Verder drink ik vaak aardbeienthee met een zoetje erin.
Maar probeer matig te zijn met kunstmatige zoetstoffen,is niet zo gezond hè?
Al hou ik me daar zelf ook niet echt aan,als ik eerlijk ben.
Ik neem trouwens ook wel gewone cola-light en dan doe ik er zelf citroen of limoensap in.
Ik heb altijd zo'n klein flesje in huis.