wat is erg licht verteerbaar voedsel?

Ik ben op het moment ziek, en na alles wat ik eet krijg ik erge buikpijn. Toch wil ik graag wel iets eten, weet iemand wat? Een bouillonnetje viel ook al best zwaar:s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Misschien een beschuitje met wat minarine of margarine? een half potje witte light yoghurt? Veel beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

beschuit met water.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soep..........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Och arme jij. Crackers, rijstwafels, of een beetje gekookte rijst. Probeer voldoende te drinken. Beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou zeggen, kippensoep maar als je ziek benten je wilt iets eten, probeer dan te eten waar je op dat ogenblik zin in hebt, al zijn het chips.
Ik hoorde pas van iemand die als kind bij ziekte beschuit met suiker en daarover thee gegoten kreeg. Mijn maag draait al om bij het idee, maar misschien helpt het bij jou
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar je zin in hebt is inderdaad een goede tip. Dat blijft meestal beter binnen dat iets lichtverteerbaars wat te walgelijk voor woorden is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eten waar je zin in hebt valt vaak het beste.
Ik had het gisteren erg in mijn buik, moest meteen naar de toilet als ik iets op had ;) maar 's avonds kreeg ik zin in bruine bonen.
Die zijn er prima in gebleven.
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het toilet ;)
Een geschild appeltje.
Witte rijst.
Zacht gekookte worteltjes.
Een gekookt eitje.
Lammetjespap.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is lammetjespap?
Amadea
12 jaar geleden
Een gladde van bloem gemaakte pap, die licht verteerbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Appel? Juist, om 5 minuten later appelmoes terug krijgen zeker..?
Amadea
12 jaar geleden
Nee. Appel zonder schil is wel degelijk licht verteerbaar.
gekookte groenten met wat gekookte rijst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geraspte appel met kaneelpoeder deed vroeger wonderen.
En anders idd witte rijst.