Is rauwe pasta eten ongezond?

Denk aan ongekookte spagethi, rijst, ravioli en al dat soort pasta's :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.6K

Het beste antwoord

nee dat is het niet. Waarom? Als je het kookt dan komt het water komt tussen de pasta in en daarom word het zo zacht en zwelt het vaak op. Ook verteert het dan snel en makkelijk! Maar als je dat dus ongekookt gaat eten, kan dat wel eens heel zwaar vallen en verteerd het erg lastig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ongezond is het zeker niet:er bestaat bv:het rauwe spaghetti dieet

http://www.vetvrij.com/het-rauwe-spaghetti-dieet.html
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldig ;) hoe verzinnen ze 't.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is gewoon een parodie op allerlei diëten, geen echt bestaand dieet.