Is ijs het enige voedingsproduct dat je in bevroren toestand eet?

11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, vandaag het ben & jerry's column in de krant gelezen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Brood kan ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ohhh en champignons ook. Ja ik weet het heeeel slecht. Was vroeger en ja ik leef nog
Annswers
11 jaar geleden
@Marvin :)

Het beste antwoord

Dat ligt eraan hoe je "ijs" definieert. Je kunt bijvoorbeeld ook yoghurt met suiker bevriezen. Dan heb je dus bevroren yoghurt. Of yoghurtijs, net hoe je het wilt noemen.

Er zijn ook chocoladerepen met ijsvulling (Mars). De chocolade is geen ijs, maar wel onder 0.

Toegevoegd na 7 minuten:
Tegenwoordig zijn veel koks bezig met cryogeen koken, oftewel voedselbereiding met behulp van vloeibare stikstof. Ze dompelen dan bepaalde gerechtjes onder in de stikstof, waardoor de buitenkant snel bevriest en de binnenkant zacht en smeuïg blijft.
bamibal
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Die toevoeging is een goeie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die wilde ik ook al zeggen, zag het een poosje geleden in de BZT-show!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+

Andere antwoorden (4)

Ja, ik zou geen andere weten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je alle producten waarin ijs zit verwerkt zoals Coupe Siberian ook als ijs beschouwt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook bevroren fruit eten, bij de AH hebben ze van die fruitdoosjes, aardbeien, frambozen etc. Ik verwerk ze vaak in smoothies.
Bevroren banaan is ook lekker.
Ritsuka
11 jaar geleden
Als ik haast heb, eet ik een bevroren boterham. Dus zó uit de vriezer, margarine en kaas erop en happen maar.
Dus: nee.

Toegevoegd na 2 dagen:
Oh ja, ik doe er wel altijd flink wat sambal op. Lekker heet, ondanks de kou!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Is dat lekker?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je haast hebt valt het mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wilde ook dit antwoord geven! :) + Ik denk dan "smelt in mijn mond wel verder tijdens het kauwen" :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hahahahahah
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gatver haha!
Wat dacht je van een bevroren milky way of mars.
Heel erg lekker hoor.
En zelfs bevroren cake met een laagje jam erop.