Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kun je het goedkoopst cupcake mix en glazuur kopen?

Heb voor me verjaardag een cupcake versier set gekregen met spateltjes flesje enzo, nu vraag ij me af waar ik het goedkoopst de cupcakemix kan kopen, en de gaarvij bedorende glazuur en versierselen.

Toegevoegd na 54 seconden:
Daar bij behorende versierselen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het goedkoopst is zelf maken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij de Xenos hebben ze cupcake mix in verpakkingen van 320 - 340 gram en het kost 1,99 euro. Daar hebben ze ook suikerglazuurstiftjes (3 stuks voor 1.79), decoratiestrooiers, smeltchocolade en nog veel meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij de Action en bij sommige Aldi's. En ze zijn nog lekker ook!
(Lees meer...)
amc
11 jaar geleden
voor het beslag gaan wij altijd naar de plus, daar is het niet al te duur. action en xenos hebben het idd ook zoals hierboven is aangegeven. en die zijn ook heel goedkoop. de versieringen zou ik niet bij de plus halen, want dan worden het dure cupcakes, al hou je heel veel over na 1x cupcakes maken. dus je hoeft het niet altijd te kopen. maar bij action hebben wij de laatste keer de versieringen voor erop gehaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goedkoopst is denk ik géén cupcakemix gebruiken, maar gewoon zelf de losse ingredienten kopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Geldt ook voor de glazuur trouwens... Versierselen wordt iets moeilijker...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cupcakes maak je in beginsel van bloem en bakpoeder, of eventueel zelfrijzend bakmeel, boter en suiker, eventueel een ei. Allerlei smaakjes toevoegen kan natuurlijk ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Versieren met marsepein is leuk en lekker ook!
Dit hebben ze ook bij de action in verschillende kleuren zelfs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding