Is naproz nutriforce proteïne 95% geschikt in het fodmap dieet?

Deze bedoel ik: http://www.gezondheidswinkel.nl/productdetails-30.aspx?ProductId=PROD129641&GroupID=GROUP39098

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

In principe moet je soja vermijden als je een laag-FODMAP dieet wil volgen.

Dit product bestaat voor 95% uit eiwit; de overige 5% zijn dan waarschijnlijk oa. FODMAPs. Dat is niet heel veel, dus als je uit ervaring weet dat je niet extreem gevoelig bent voor FODMAPs kun je dit proberen. Ben je nog bezig met een eliminatiefase, dan moet je dit niet gebruiken.

Meer algemene kun je beter vers vlees en ei nemen bij een laag-FODMAP dieet.