Hoe houd ik afbakbroodjes warm nadat ze in de oven warm zijn gemaakt?

Toegevoegd na 6 minuten:
Voor zeg maar een kwartier ofzo

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6K
Ritsuka
9 jaar geleden
hoe lang moeten ze warm blijven? en op welke temperatuur?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
zo lang het ontbijt/brunch duurt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ook een kwartier later met bakken beginnen, dan zijn ze warm als je ze eruit haalt. Ik zie niet het nut ervan in om ze van tevoren te bakken en dan veel moeite te doen om ze warm te houden!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De oven uit zetten en ze daar in laten staan

Antwoorden (4)

Niet uit oven halen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oven laag zetten, zodat ze niet meer bakken, maar alleen warm blijven
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt de afbakbroodjes in een broodmand leggen waar onderin een warme kruik ligt. Een theedoek erop en die dubbelvouwen over de broodjes.
9 jaar geleden
Ik zou er een schone theedoek omheen wikkelen en op een warme plaats bewaren. Als je ze in de oven laat zullen ze uitdrogen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat valt wel mee hoor