Kan iemand mij een digitale keukenweegschaal aanraden die een nauwkeurige weergave geeft (ook als je bv. maar 5 gram wil afwegen)?

Mijn huidige keukenweegschaal moet er altijd vrij lang over nadenken als ik aan het afwegen ben en ze heeft ook wat moeite als ik lichtere dingen weeg. Dus ik zou graag een betaalbaar doch degelijk alternatief aanschaffen.

Toegevoegd na 1 dag:
Dus er is geen enkel merk dat er uit springt op basis qua prestaties/reactievermogen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
fremar
9 jaar geleden
de meeste digitale keukenweegschalen wegen tot op de gram nauwkeurig en die zijn overal te koop.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij Blokker kun je zeer goeie digitale weegschaaltjes kopen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan ook een analoge keukenweegschaal nemen? Zelf heb ik er ook een, hij weegt heel precies
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb bij Conrad een weeglepel gekocht, die kan op 0.1 gram nauwkeurig wegen. Maar laatst zag ik die ook bij Aldi in het rek. Misschien is dat een optie

Het beste antwoord

Ik gebruik zelf een brabantia keukenweegschaal van roestvrijstaal. Ik ben er erg tevreden over, ook voor het afwegen van kleine hoeveelheden. De weegschaal is niet goedkoop (rond de 30 euro), maar als je kwaliteit wil is dit wel wat je wilt.

http://www.brabantia.com/nl/koken-tafelen/keukenweegschaal/digitale-keukenweegschaal-matt-steel/