Hoelang kan magere kwark buiten de koelkast ongeopend bewaard blijven?

Toegevoegd na 13 minuten:
In een kamer van gemiddeld 19 graden.

Toegevoegd na 18 minuten:
Ook staat het niet in de zon (maar in een kastje).

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
32.1K
Amadea
9 jaar geleden
Dat hangt nogal van het seizoen af, en de plek waar je het bewaart. Een koele kelder is geheel anders dan achter een raam op het oosten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daar heeft u gelijk in, ik heb het er meteen bij gezet. Bedankt

Het beste antwoord

het is niet exact te weergeven maar in het algemeen blijven zuivel producten houdbaar volgens de aangegeven datum mits idd koel bewaard.. echter zuivel producten verminderen met een dag houdbaarheid per uur dat het niet gekoeld staat volgens de aanbevolen temperatuur.. trek er dus per uur een dag vanaf dat het niet gekoeld staat en je weet hoe lang het nog houdbaar is.. het is niet helemaal zuiver omdat er zuivel producten zijn die sneller bederven dan andere.. (zet bv een gesloten pak melk een paar uur in de zon en je hebt klonten na enkele uren)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel!