Waar vind men een kookpot met ingebouwd roermechanisme zodat men niet voortdurend erbij moet blijven om te roeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
9 jaar geleden
daar heb je van die losse dingen voor toch?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Koken is een kunst, en bij kunst loop je niet weg...
(bron: mijn schoonvader)
Antoni
9 jaar geleden
Wie zelf in zijn te bereiden eten roert, kan dit variëren in druk en snelheid wanneer dat nodig lijkt of blijkt te zijn. Een roermechanisme zal dat niet doen. Tenzij men (tijdelijk) gehandicapt is of een lichamelijk gebrek heeft, lijkt er mij geen goede reden te bestaan, op zoek te gaan naar een automatisch roermechanisme.

Het beste antwoord

De Actifry van Tefal heeft een (verwijderbare) roerarm die het eten roert terwijl de machine aanstaat. In het filmpje hieronder kun je zien hoe zo'n roermechanisme werkt. Daarnaast heeft het model in het filmpje ook een stationaire bovenverdieping voor voedsel wat beter niet kan draaien.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij de IKEA in de vorm van een melkklopper: aanzetten en in de pan doen. Mocht die stuk gaan, koop je gewoon een ander:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30100041/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kloppen is iets totaal anders als roeren.