Welke supermarkten verkopen deze Optimel-vla smaken nog?(zie foto's)

Waar ik kom verkopen ze alleen nog vanillesmaak en soms chocolade-smaak.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.2K
Ritsuka
9 jaar geleden
choco marsepein klinkt als een tijdelijke smaak rond Sinterklaas
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klopt wel ja,maar ik heb die smaak toch nog verschillende keren gekocht,ook een paar maanden later nog.

Antwoorden (1)

Beide producten zijn helaas geschrapt uit het assortiment van Optimel. Ze worden niet meer gemaakt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Waar heb je die informatie vandaan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
https://www.optimel.nl/onze-producten/ons-assortiment/vla/karamel/1000ml
Hier zie je dat ze alleen nog vanille-, dubbel-, karamel- en chocoladevla maken bij Optimel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zie in de winkel alleen vanillevla,soms chocoladevla,maar karamel en dubbelvla niet hoor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ligt dan gewoon aan je winkel. Een winkel verkoopt niet alles van een bepaald merk.