Hoe komt het dat men noch bij Aldi, noch bij Lidl, noch dessertrijst, noch poedersuiker vindt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.1K
Amadea
8 jaar geleden
Niet men, maar jij. Ik weet zeker dat ik onlangs bij de Aldi dessertrijst heb zien staan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Poedersuiker hebben ze bij de Lidl
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dessertijs Walnoot van Lidl mmmmm!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Producten bij Lidl en Aldi zijn veelal afkomstig uit Duitsland, misschien staat het in het Duits op de verpakking.
Ivana
8 jaar geleden
Vrouwe: desertRIJST, geen ijs.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Whahaha sorry Ivana, je hebt gelijk. Ik had het niet goed gelezen. Dessertrijst weet ik niet...
Ivana
8 jaar geleden
:)

Het beste antwoord

Aldi valt onder de zogenoemde discount winkels. Dit houd in, een beperkt assortiment, geen mooie vakken weinig personeel en vrijwel geen A merken. Al is Aldi een jaar of 2 geleden begonnen met het verkopen van enkele A merken waaronder, Coca Cola en Mars. Dit was samen met het ombouwen van de winkels een tegenoffensief naar Lidl.

Over het algemeen heeft Aldi een vast assortiment, waarin af en toe wat nieuwe producten erbij komen en er dan ook weer een paar uit gaan (al word dat laatste nooit aan de klant gemeld en mis je het ineens)

Voorbeelden van verdwenen producten:
Bouillonblokjes, wattenstaafjes, kipsate van €0,29...
Na vele klachten vooral van eigen personeel zijn de bouillonblokjes uiteindelijk niet gesaneerd en de wattenstaafjes zijn na een jaar weer terug gekomen. Artikelen die niet vervangbaar zijn voor iets anders. De kipsate is helaas niet terug gekomen, en die was zo lekker, alle andere goedkope (Euroshopper/AH basis C1000 Lidl etc etc) is niet te kanen!

Recent toegevoegd, vast in het assortiment, mini blikjes river cola en een tropische frisdrank uit een 2 liter fles (erg lekker) Smaakt net als de zakjes poeder die Aldi in mijn jeugd verkocht waar je limonade van kon maken. (Albona Quick Tropical)

Een discount winkel mag niet meer dan een XXX aantal artikelen in het assortiment hebben anders is het geen discount meer, maar een normale supermarkt. Lidl is hard op weg en is volgens de distrifood eigenlijk geen discount meer.

Klanten kunnen bij het hoofdkantoor van Aldi aangeven dat ze een artikel graag terug zien of missen. Daarvoor kan je bellen met het betreffende district wat bij jouw Aldi hoort. (De telefoonnummers staan op de achterkant van de folder)

Het hoofdkantoor van Aldi is erop gespitst om klanten fatsoenlijk te woord te staan. En als klant kan je beter zelf bellen dan iets aan te geven in het filiaal, dat word vergeten of er gebeurd niets mee. Terwijl bij het hoofdkantoor ALLES genoteerd word al is er maar vraag van 1 klant.

Als er geen of weinig vraag is naar een product word dit waaschijnlijk niet toegevoegd want dat kost geld, alhoewel ik vermoed dat poedersuiker uiteindelijk wel met de rest mee zal lopen. Desertrijst is een ander verhaal, dat verkoopt bij AH al niet geweldig. Behalve uit het koelvak. En daar vind je het bij de Aldi ook, kleine bakjes met vanille smaak.

Toegevoegd na 2 minuten:
Telefoon nummers Adli:
http://nl.tinypic.com/r/10wpks2/8

Foto uploaden lukt weer eens niet...

Toegevoegd na 5 uur:
Mijn man: Aldi heeft poedersuiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het assortiment van de Aldi en de Lidl is klein in vergelijking met andere supermarkten in Nederland. Onder andere daardoor kan men de prijzen laag houden, waardoor men de doelgroep (mensen met een laag inkomen) het beste bereikt.

Dessertrijst en poedersuiker horen voor de meeste mensen blijkbaar niet bij de eerste levensbehoeften en de vraag daarnaar is dus blijkbaar ook relatief klein.

Voor een grotere keuze moet men naar een andere -meestal een duurdere- supermarkt gaan.

Overigens is het maar de vraag of álle Aldi's en álle Lidls geen dessertrijst en geen poedersuiker in het assortiment hebben.

Vraag er eens naar als je er weer eens bent! Misschien heb je niet goed gezocht, of staan deze producten niet op een (voor jou) logische plek in de supermarkt.

Toegevoegd na 18 uur:
Is de dessertrijst of de poedersuiker niet in het assortiment van "jouw" Aldi of Lidl opgenomen, vraag dan aan het management of dit kan worden gedaan. Als daartoe meer verzoeken komen of men vindt jouw verzoek sowieso een goed idee, dan is de kans best groot dat men het assortiment aanpast.