Hebben alle Albert Heijns nu al geen dierenplaatjes meer?

Als de actie tot het einde van de week duurt verwacht je toch dat ze ook tijdens de weekendboodschappen nog de plaatjes hebben.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb er ook vandaag gewoon weer wat gekregen bij de kassa...
Zal dus aan de vestiging liggen. Misschien vinden ze het niet de moeite waard om voor het restant van de week opnieuw te bevoorraden(?)
Vraag het anders bij de servicebalie van jouw AH.

Het beste antwoord

De plaatselijk Albert Heyn hier heeft nog wel de plaatjes. Ze zijn dus nog niet overal op. De kinderen staan ook nog steeds rijen dik bij de uitgang, om de plaatjes te vragen.
AlphaLimaSierra