Weet iemand waar ik goedkoper wrapping doeken kan kopen voor newborn fotografie?

Ze zijn overal 15 euro per stuk zondet verzendkosten. Ik weet verder ook geen winkel waar ze die verkopen. Zie foto voor wat ik bedoel. Als iemand een idee heeft waar je zoiets kan kopen hoor ik het graag, of iets wat er op lijkt. Alle tips welkom!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen
1K

Antwoorden (1)

Je zou een molton hoeslakentje kunnen vermaken. Daarvoor moet je zelf wel handig zijn.
Overigens bind ik persoonlijk 15 euro niet heel duur.