kan ik chocolade in frigo box bewaren?

Ik leef in CA in een huis zonder kelder en wil Belgische chocolade bewaren . Beschik niet echt over een koele plaats

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Echt koel hoeft chocolade niet te worden bewaard. Het gaat dan zelfs wit uitslaan. Maar is de kamertemperatuur waar jij nu bent erg hoog, dan zou je het in een deurvak of in de groentelade kunnen doen - de plaatsen waar het 't minst koud is.

Zou de chocolade toch gaan uitslaan, dan nog is er niets aan de hand. Want dat is geen bederf. En de smaak wordt er maar een klein beetje minder van. Maar je kunt het nog gewoon eten.
Amadea