Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de winkelwaarde van de Villeroy & Boch messen in de spaaractie van Albert Heijn?

Dus hoeveel zou je ervoor betalen zonder de zegels?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.1K
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Goede vraag, helaas zijn de messen zonder zegels niet te koop, ik had daar ook al naar gezocht want ik kom zegels te kort.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De spullen in deze actie zijn speciaal ontworpen voor AH voor deze actie, en in principe (buiten Marktplaats en dergelijk) voorlopig nergens anders verkrijgbaar.
Vergelijkbare producten hebben een prijs van ongeveer 4-6 keer de extra prijs in euro's die je naast de zegels moet betalen.
Bij voorbeeld: voor de koksmes moet je een volle kaart met 50 zegels inleveren en €4,99 bijbetalen. Een vergelijkbare mes is in principe ergens anders te vinden vanaf €25 (zie de links voor een vergelijkbare koksmes bij Ikea en de AH actie)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het AH bestek is niet gewoon te koop. Ik denk dat een 30-delige bestekset ongeveer €70,- zou kosten er is namelijk wel iets met de vivo te koop voor dat geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding