Een diameter van 21 cm. En ze wegen gemiddeld 1200 gram.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

30cm doorsnee

Toegevoegd na 47 seconden:
Een kleine kilo.

Maar veel groter kan ook..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er aan heb je een kasbloemkool of gewoon een joekel van het land. Ligt er ook aan welk gedeelte van het jaar je een bloemkool wilt kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gemiddelde bloemkool is tussen de 21 en 25 cm in doorsnee, en gewicht scommelt om de kilo. Daarbij zij opgemerkt, dat de smaak vaak heel verschillend is. Een geimporteerde bloemkool kan meestal niet tippen aan een hollandse.
Dan was er ook nog een heer van Duin, die had hele grote...