Ja hoor :D
Het is dan 8 tot 10 maanden houdbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dat kan. Persoonlijk zou ik ze even blancheren voor het invriezen.

Als je ze wat door laat rijpen zijn ze droog en kan je ze ook gewoon in een doosje droog bewaren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je kunt bruine bonen beter niet invriezen, omdat dan de velletjes stug worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verse bruine ongekookte bruine bonen hoef je niet in te vriezen! die kun je gewoon in een afgesloten pot op een koele donkere plaats minimaal een jaar bewaren. Maar om antwoord te geven op je vraag of je ze kunt invriezen: "Ja, dat kan!" of ze daarna nog te consumeren zijn betwijfel ik.

Toegevoegd na 11 minuten:
De bonen moeten natuurlijk wel gedroogd zijn.