Waar praat je over met je vriendin, en wat vinden ze leuke onderwerpen ?

Ik heb een vriendin die is 15 en ik ben ook 15. We zijn nu al een tijd samen en hebben al over alles en nog wat gepraat, maar de laatste tijd vallen er veel stille momenten. En ik zou graag willen weten wat meiden leuk vinden. Van mezelf ben ik best romantisch, ik heb haar midden in de nacht gevraagd met een bosje bloemen onder haar balkon. Heeft iemand nog tips want onze relatie dreigt op de klippen te lopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

De liefde is pas echte liefde
Als stilte taal geworden is...

Zinnen uit een gedichtje van Toon Hermans.

Praten wordt altijd zo overschat.
Natuurlijk is het fijn als je gemeenschappelijke
interesses hebt.
Kun je niet samen naar een film kijken?
Samen een eind gaan wandelen of fietsen?
Samen een hobby zoeken die je dan samen kan doen?

Dat praten komt dan wel.

Ik weet niet wat meisjes leuk vinden, dat hangt
heel sterk van het meisje af.
Jij zult moeten uitvinden waar jouw meisje belangstelling voor heeft. Misschien is dat kleding, maar misschien is het ook honden of paarden, misschien is dat een toekomst waar ze over droomt, of een boek wat ze gelezen heeft.

Meisjes zijn allemaal verschillend.
Het zijn net mensen! Ha, ha.
Dat is nu juist het leuke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie tip, ga samen wat doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hebbu een segessie?
Misschien moeten jullie naar een relatie therapeut je bent tenslotte al 15. Voor je het weet is het te laat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm. In mijn relatie vallen ook vaak stille momenten. Het punt is, dat die momenten niet als vervelend worden ervaren. Het is gewoon prettig om in stilte toch gewoon bij elkaar te zijn. We vinden comfort en liefde in elkaars aanwezigheid. Een goed gesprek is leuk, maar niet noodzakelijk. We kunnen 250 kilometer rijden in de auto zonder iets tegen elkaar te zeggen, en dan nog is dat 10x beter dan 25 km alleen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm als je relatie op de klippen lijkt te lopen door de stiltes is het dan niet juist goed om daar eens over te praten?
Het is helemaal niet erg om stil te kunnen zijn naast elkaar! Praat er eens over met haar wat zij er over denkt, want iedereen is anders.