Ja hoor, de meeste McDonald's zijn vandaag open.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je ook zijn op www.openingstijden.nl hier kun je bijna alle winkels in (bijna) alle plaatsen in Nederland vinden. En ze hij is open!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja vandaag is een dag waarop ze juist heel veel omzet draaien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alleen de vestiging op het eiland pampus is gesloten
de pont baas is vrij vandaag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen op 1e kerstdag is een aantal McDonald's vestigingen gesloten.
Op alle andere dagen van het jaar zijn ze open.

bron: zelf enkele jaren gewerkt bij McDonald's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja een goede hamburger bakker slaapt nooit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dan is ie juist open, omdat mensen op zulke dagen gaan stappen en eten.