Veel, lijkt me.

Toegevoegd na 15 seconden:
Hoezo eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt aangeraden niet meer dan 50 ml honing per dag te eten (komt neer op 10 theelepeltjes). Als je dagelijks weinig andere suikers gebruikt, mag je wel wat meer op. Het is sowieso gezonder je gewone suikerverbruik te vervangen door honing.
Een eetlepel honing telt 64 kcal, wat 18 kcal meer is dan suiker. Suiker is echter een lege caloriebron, daartegenover staat honing, dat veel meer voedingsstoffen bevat.