Waar koop ik echte lekkere pizza met een echte Italiaanse smaak? waar het is is in Nederland maakt niet uit.

Pizza is lekker alleen echte Italiaanse

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Een begrip in Rotterdam: Angelo Betti aan de Schiekade:

https://plus.google.com/104019397021611989401/about?gl=nl&hl=nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Il Giardino in Eindhoven is een echte Italiaan.
Antonio's en Da Nella zijn ook goed.

Donatello's.

Maastricht en in Arnhem, Leiden en Nijmegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Domino's pizza is erg lekker en is zeker niet duur!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Papi in Haarlem (vlakbij de Botermarkt) en bij Pasta di Mamma, ook in Haarlem.
Dunne bodem, alles vers!

Maar zelf maken is ook een optie.
Desnoods met een pizzasteen in de oven, dan wordt de bodem krokant. Ik raad aan om dan de tomatensaus ook zelf te maken (op internet staan genoeg recepten). Saus uit een flesje/pakje maakt het vaak weer 'nep'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn ervaring is: die van restaurant District 5 in de Pijp Amsterdam.