Heeft iemand goede ervaring met het gebruik van zowel pre- als probiotica?

Of gebruik je beter óf de pre- óf de probiotica? Waar zit het verschil tussen beide 'pre's' in?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit lijkt mij een reclame-truuc... pre of pro-biotica... Het is gewoon hetzelfde lijkt me... Het zal wel een namaakstrijdkwestie zijn van twee firma´s die er reclame mee maken en elkaar uit de strijd willen houden wie van wie nou iets geleend/gejat heeft om reclame mee te maken...
Het is helemaal niet bewezen wetenschappelijk dat probiotica of prebiotica een geneeskrachtige werking heeft... en problemen oplost zoals het voorgesteld wordt in de reclame... En onderwijl verkoopt het dus, en als het maar vaak genoeg herhaald wordt, dan gaat iedereen het geloven... Zo is dat met die domme reclame, het wordt zo vaak, uit den treure, herhaald dat je het wel moet gaan geloven...

vandaar...

Toegevoegd op 18-05-2009 17:23:55
Maar ik gebruik het wel... en voelt goed, maar of dat dan door die pro- of prebiotica komt weet ik dan weer niet...