Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand goede ervaring met het gebruik van zowel pre- als probiotica?

Of gebruik je beter óf de pre- óf de probiotica? Waar zit het verschil tussen beide 'pre's' in?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
913

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit lijkt mij een reclame-truuc... pre of pro-biotica... Het is gewoon hetzelfde lijkt me... Het zal wel een namaakstrijdkwestie zijn van twee firma´s die er reclame mee maken en elkaar uit de strijd willen houden wie van wie nou iets geleend/gejat heeft om reclame mee te maken...
Het is helemaal niet bewezen wetenschappelijk dat probiotica of prebiotica een geneeskrachtige werking heeft... en problemen oplost zoals het voorgesteld wordt in de reclame... En onderwijl verkoopt het dus, en als het maar vaak genoeg herhaald wordt, dan gaat iedereen het geloven... Zo is dat met die domme reclame, het wordt zo vaak, uit den treure, herhaald dat je het wel moet gaan geloven...

vandaar...

Toegevoegd op 18-05-2009 17:23:55
Maar ik gebruik het wel... en voelt goed, maar of dat dan door die pro- of prebiotica komt weet ik dan weer niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding