waar koop ik marsepein en hoeveel kost het

Ik wil 7 stukken marsepein in verschillende kleuren van ong
100 tot 250 gram als iemand weet hoeveel ik dan ongveer kwijt ben
Zou die het dan alsjeblieft erbij willen zetten

Toegevoegd na 1 minuut:
Graag in den haag!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Ik heb het idee dat je het misschien zoekt om taarten mee te bakken. Op www.deleukstetaartenshop.nl kun je marsepein kopen in verschillende kleuren. Ik heb even snel gekeken en dat kost ongeveer 8,95 per kilo marsepein.
Jij geeft zelf aan niet zoveel nodig te hebben. In dat geval zou je blanke marsepein 6,95 kunnen kopen en losse kleurstof. Die kleurstof is langer houdbaar dan marsepein dus vaker te gebruiken.
Je hebt daar alleen maar heel weinig van nodig en is dus wel investeren. Dat is een afweging die je maakt.

Ow ik kijk nog verder en daar staan pakjes van 250 gram voor 2,50. Dat is nog idealer. Zelfs een starterspakketje, maar die hebben ze nog niet op voorraad.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

als je naar de banketbakker gaat moet je in principe marsepein kunnen krijgen, ze hebben het vaak wel alleen in de basiskleuren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sligro 1kilo 8 euro , makro prijs geen idee, intratuin met aan de dis gedeelte heb je ook verschillende kleuren en tegenwoordig bij albert heijn 3kleuren voor 4 euro ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kwam laatst marsepein tegen bij de Albert Heijn in Nootdorp. Dat is geen XL, dus ik denk dat ze het in Den Haag ook zouden moeten hebben.
Ik heb niet naar de prijs gekeken, het waren wel verschillende kleuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens bij Jamin!
Echte marsepein is niet echt goedkoop. Weet geen prijs want ik eet het nooit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pipoos hobby winkel @ rotterdam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je een beetje handig bent, maar het is makkelijk zelf te maken, en stukken goedkoper dan wanneer je het moet kopen. Met levensmiddelenkleurstof kun je er dan een mooi kleurtje aan geven:

250g poedersuiker
250g fijngemalen geblancheerde amandelen
het wit van 2 eieren
1/2 theelepel zout
1/2 theelepel amandelextract

Bereidingswijze
1. Mix de poedersuiker, fijngemalen amandelen, eiwitten, zout en amandelextract in een keukenmachine tot het goed gemalen is. Zet afgedekt 24 uur in de koelkast om op te stijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aldi heeft heel goeie marsepein. Ik weet alleen niet of ze dit nu al hebben, meestal in Sinterklaastijd. En of ze het ook in diverse kleuren hebben weet ik ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan bij de makro marsepein kopen in allerlei verschillende kleuren, en volgensmij is het niet prijzig.