is teveel aarbeien eten slecht

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aarbei klinkt een beetje als die andere ...bei. Dus liever aardbei ?

Het beste antwoord

ik las laatst in en blad dat je een heel goed afval dieet van een week kunt volgen met veel aardbeien. er zit een stof in waar je snel van afvalt (mangaan, voor de verbranding van vet). het werkt als anti oxidant en activeert de emzymen die zorgen voor een goede stofwisseling. maar of het ook echt bewezen is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

met het woord "teveel" geef je al aan dat het niet goed is toch?
14 jaar geleden
Overal waar 'te" voor staat is niet goed, met uitzondering van "tevreden"

Toegevoegd na 1 uur:
Afvallen werkt niet op deze manier. Begin met strikt vol te houden dat je na 19.00 uur niets meer eet of drinkt, los van water en thee zonder suiker. Drink uberhaupt geen alcolhol eb frisdranken, gebruik geen suiker.
Als je naar de TV wilt kijken doe dat dan op een fietstrainer. Binnen no time ben je blijvend slank en mooi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met aarbeien weet ik het niet,maar van te veel aardbeien ga je je zeker niet lekkerder voelen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kort door de bocht: Ja, in aardbeien(en ander fruit) zit vruchtsuiker en dat is slecht voor je tanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
teveel is altijd slecht,maar waarom zou je teveel aardbeien willen eten ,daar jrijg je buikpijn van en natuurlijk kun je en ook spetterpoep van krijgen met anusirritatie tot gevolg.