kan je gehakt dat ontdooid is of vlees rauw opeten ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alhoewel rauw vlees heel lekker kan zijn, het houdt altijd wel risico's in of het nu ingevrorren geweest is of niet.

Antwoorden (3)

Rauw vlees eten kan wel, maar er zijn altijd risico's aan verbonden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alles kan maar de kans dat je daar ziek van wordt is heel groot maar eten kan: gewoon je mond open doen en naar binnen schuiven.

Als je het over gebakken gehakt hebt wat je hebt invroren, vervolgens ontdooit maar niet opgewarmd: dat kun je wel eten zonder al te veel problemen te verwachten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan het altijd opeten maar hebt natuurlijk altijd kans om ziek te worden, met gehakt heb je meer kans op bacterien omdat dit overal gemengd is, bij bijv biefstuk is dit alleen oppervlakkig, en je kan alleen rundvlees rauw eten varken en kip absoluut niet.