Waar bestaat een McDonald's Chicken McNugget uit?

Toegevoegd na 30 minuten:
Ik heb begrepen dat het deels uit gemalen kippebot bestaat...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

De kipnugget van McDonald’s bestaat maar voor de helft uit kip. Desondanks blijft het kipklompje populair en vierde het onlangs zijn 25e verjaardag.
en de rest panneermeel

McDonald’s laat de Nederlandse McNugget produceren door Cargill in Frankrijk. Het vlees komt van Pingo Poultry en de Franse bedrijven Boscher en Doux.

Toegevoegd na 41 seconden:
- zout
- peper
- overige kruiden
- water
- bindmiddelen, zoals fosfaat
- vulmiddelen, zoals soja of melkeiwitten
- collageen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kippevlees met heel veel toevoegingen zodat het jaren goed kan blijven.

Kijk maar eens naar dit filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=mYyDXH1amic
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"The Chicken McNugget is a small piece of minced chicken breast and mechanically separated meat held together with phosphate salts and some chicken skin. The pieces are then coated with batter, lightly fried to set the batter, individually quick frozen, packaged, and sent to stores. At the McDonald's stores, the McNuggets are deep-fried and sold. According to McDonald's, Chicken McNuggets are made entirely of white meat chicken."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik was net te laat.
The Chicken McNugget is a small piece of minced chicken breast and mechanically separated meat held together with phosphate salts and some chicken skin. The pieces are then coated with batter, lightly fried to set the batter, individually quick frozen, packaged, and sent to stores. At the McDonald's stores, the McNuggets are deep-fried and sold. According to McDonald's, Chicken McNuggets are made entirely of white meat chicken.

Bon apetit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi, ga maar eens op deze link kijken wat voor chemisch afval je bij de Mc naar binnen werkt (:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dapper om een - te geven zonder reactie. Kijk eens naar de link en zie wat voor troep je naar binnen wer