Je kunt fruit in je handbagage meenemen, snacks ook. Maar drinken mag niet. Je kunt proberen om een lege fles na de veiligheidscontrole nog te vullen maar soms is de laatste check net voordat je het vliegtuig ingaat en dan lukt dat dus niet en zal je drinken aan boord moeten kopen.
Fruit is geen vloeibaar product, maar je moet ook weer geen 5 kilo meenemen het vliegtuig in....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ItisILeClerc
9 jaar geleden
in de VS gaat fruit direct de afvalcontainer in, zelfs krentenbrood komt er niet door
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je zegt dat je geen water mee mag nemen, maar fruit bestaat toch ook voor meer dan de helft uit water?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Fruit wordt niet als vloeistof gezien

Andere antwoorden (1)

Ja,maar niet naar alle landen. Kijk daarvoor even bij het land van bestemming.